Κυριακή, 26 Μαρτίου 2017 Επικοινωνία | Πληροφορίες
Δεδομένα με 15 λεπτά καθυστέρηση
in.gr  >>  Οικονομία  >>  Είδηση
iPhone
 
Εκτύπωση σελίδας Αποστολή σελίδας με email

Νίκος Ηλίας : Μοναδικές οι υπηρεσίες της online sales στο χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

Νίκος Ηλίας : Μοναδικές οι υπηρεσίες της online sales στο χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Ο Νίκος Ηλίας, ιδιοκτήτητης της εταιρείας online sales

Ο Νίκος Ηλίας εξηγεί στο in.gr γιατί η εταιρεία online sales αποτελεί πυλώνα «εμπειρίας πελάτη» στο χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

Τι είναι αυτό που προσφέρει η online sales & πως έχετε καταφέρει ένα τόσο μεγάλο εύρος πελατών από διαφορετικούς τομείς;

Το εύρος των πελατών της online sales είναι μεγάλο και από διαφορετικούς τομείς λόγω της φύσης των υπηρεσιών που παρέχουμε. Η online sales προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεφωνικής εκπροσώπησης που αφορούν στη διαχείριση υφισταμένων και νέων πελατών. Ουσιαστικά, αποτελούμε ένα ενεργητικό κανάλι επικοινωνίας μεταξύ του πελάτη μας και του τελικού καταναλωτή. Οι υπηρεσίες τηλεφωνικής εκπροσώπησης που παρέχουμε καλύπτουν 2 βασικούς επικοινωνιακούς άξονες μιας επιχείρησης: τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση. Η online sales, πλέον ως Customer Experience Provider, έχει επενδύσει στρατηγικά τόσο στην εκπαίδευση των ανθρώπων της, όσο και σε σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία που μας επιτρέπουν σήμερα να μας έχουν εμπιστευτεί κορυφαίοι πελάτες στο χώρο τους όπως πχ. Η Vodafone και η Forthnet από το χώρο των τηλεπικοινωνιών και η Citibank από το τραπεζικό.  

Υποστηρίζει συγκεκριμένη τεχνολογική υποδομή την υπηρεσία που προσφέρετε στους πελάτες σας;

Γνώμονας της εταιρίας μας είναι να βρισκόμαστε πάντα στην ακμή της τεχνολογίας και να την εκμεταλλευόμαστε προς όφελος των πελατών μας. Έτσι τα τελευταία χρόνια επενδύουμε σε αυτήν κινούμενοι πάντα στις γραμμές της εποχής. Το 2014 η online sales επένδυσε στην τεχνολογία Private Cloud, επένδυση η οποίο μας έφερε μπροστά από τις εξελίξεις μιας και είμαστε πιθανόν η μοναδική Ελληνική εταιρία Call Center που έχει κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Η ασφάλεια των δεδομένων των πελατών μας, η μεγάλη δυναμική επέκτασης, η γεωγραφικά κατανεμημένη δομή της εταιρίας και η ενοποιημένη διαχείριση των πόρων της είναι μερικά από τα οφέλη αυτής της επένδυσης. Υπηρεσίες όπως έξυπνη διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων, ηχογράφηση κλήσεων, παρακολούθηση και reporting των τελικών αποτελεσμάτων μας, αποτελούν πλέον βασικές λειτουργίες που εγγυώνται μια ολοκληρωμένη και ποιοτική προσέγγιση των αναγκών των πελατών μας.

Αυτή τη στιγμή εξυπηρετείτε τομείς κινητής τηλεφωνίας, συνδρομητικής τηλεόρασης και τραπεζικούς οργανισμούς. Ποιους άλλους τομείς (ή αγορές) θα μπορούσατε να καλύψετε με την ίδια επιτυχία;

Η αλήθεια είναι ότι οι παραπάνω τομείς που αναφέρατε έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον που αφορά τόσο στο κομμάτι των τηλεφωνικών πωλήσεων όσο και της εξυπηρέτησης. Παρόλα αυτά όμως όλες οι σύγχρονες επιχειρήσεις στοχεύουν  (ή θα ’έπρεπε να στοχεύουν κατά την άποψή μου) πάνω στην εμπειρία των πελατών τους – αυτό που ονομάζουμε customer experience. Και αυτήν την ανάγκη έρχεται να καλύψει η online sales και να αποτελέσει έναν στρατηγικό συνεργάτη δημιουργώντας ένα ενεργητικό κανάλι επικοινωνίας μεταξύ του πελάτη μας και του τελικού καταναλωτή. Αυτή η ανάγκη μπορεί να αφορά είτε σε κάποια έρευνα αγοράς είτε ακόμα μπορεί να έχει και ως στόχο υπηρεσίες εξυπηρέτησης υφιστάμενων πελατών, την προσέλκυση νέων, ή και την ενημέρωσή τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Επομένως το εύρος των υπηρεσιών μας θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες πολλών εταιρειών από διαφορετικούς τομείς όπως πχ. Ναυτιλίας, Φαρμάκων, Ενέργειας και άλλους πολλούς.

Ποιο ήταν το ερέθισμα για την ίδρυση της επιχείρησης και τι προσδοκίες είχατε στην αρχή;

Όταν ξεκίνησα την online sales, προσδοκία μου, πέρα από μεγάλη αισιοδοξία ήταν το εγχείρημά μου αυτό να αποδώσει καρπούς. Νομίζω ότι όλο το ερέθισμα ήρθε από την ίδια τη δουλειά και την επίδραση που έβλεπα ότι είχε πάνω μου. Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα αφού ξεκίνησα να εργάζομαι ως υπάλληλος τηλεφωνικών πωλήσεων απέκτησα περισσότερη αυτοπεποίθηση και θάρρος με αποτέλεσμα να εξελιχθώ επαγγελματικά.

Οι προσδοκίες μου στην αρχή αυτού του εγχειρήματος ήταν να δημιουργηθεί ένας σταθερός πυλώνας συνεργασίας με πελάτες που είχαν ανάγκη τόσο σε θέματα τηλεφωνικών πωλήσεων όσο και εξυπηρέτησης. Στη συνέχεια διαπίστωσα ότι η επίδραση που είχε πάνω μου η συγκεκριμένη δουλειά είχε το ίδιο αποτέλεσμα και σε άλλους συνεργάτες μου με αποτέλεσμα να πορευόμαστε μέχρι και σήμερα ως μία ομάδα που μοιράζεται τα ίδια πιστεύω, οράματα και ιδέες.

Σε περίοδο κρίσης, πήγες κόντρα στο ρεύμα και ξεκίνησες τη δική σου επιχείρηση. Θα συνιστούσες το ίδιο σε έναν νέο τώρα;

Όταν ξεκίνησα την online sales, λόγω του νεαρού της ηλικίας μου, δεν είχα τη γνώση, την αίσθηση του πραγματικού ρίσκου & των κινδύνων που έκρυβε αυτό μου το τόλμημα. Κάποιες φορές όταν υπερ-αναλύεις όλα τα πιθανά σενάρια & τους κινδύνους που πιθανόν παραμονεύουν, όλο αυτό καταλήγει να σου δημιουργεί φοβίες και ανασφάλειες με αποτέλεσμα να σε κρατάει πίσω από το να πάρεις σημαντικές αποφάσεις.

Να σας πω την αλήθεια, τώρα που το σκέφτομαι, πάλι θα ξαναέκανα τις ίδιες επιλογές & πάλι θα έκανα και τα ίδια λάθη. Επομένως, για να σας απαντήσω και στην ερώτησή σας, εννοείται και θα πρότεινα σε ένα νέο σήμερα να ακολουθήσει το ένστικτό του και να κάνει αυτό που πραγματικά επιθυμεί. Γιατί μόνο αν κάνεις αυτό που πραγματικά αγαπάς το κάνεις σωστά & δεν υπάρχει περίπτωση να μην επιτύχεις.

Ποιες θεωρείτε ως σύγχρονες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις;

Οι σύγχρονες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις είναι κάθε μέρα και καινούριες. Αλλάζουν τα δεδομένα τόσο απότομα χωρίς καμία εξασφάλιση & σιγουριά που σαν επιχείρηση καλούμαστε να επαγρυπνούμε, να ελισσόμαστε, να εφοδιαζόμαστε διαρκώς με νέα δεδομένα και εργαλεία, να εξελισσόμαστε και να κοιτάμε μπροστά.
Newsroom ΔΟΛ
 
Οι μετοχές μου Ρυθμίσεις »
Δεν έχετε προσθέσει μετοχές στo κουτί
"Οι μετοχές μου".
Δείκτες ΧΑ
Δείκτης Μον. Διαφ. (%) Γραφ.
ΓΔ 635,66 -4,54 -0,71% 1001;ΓΔ
FTSE 20 1.697,86 -12,89 -0,75% 1000;FTSE 20
FTSE 40 814,43 0,11 0,01% 1011;FTSE 40
FTSE 80 1.677,95 -11,11 -0,66% 1022;FTSE 80
FTSE ΤΡΑΠ 678,63 -17,94 -2,58% 1016;FTSE ΤΡΑΠ
Μεγαλύτερη Ανοδος
Μετοχή Τιμή Διαφ. (%) Γραφ.
ΙΝΚΑΤ 0,6300 0,1100 21,15% 383;ΙΝΚΑΤ
ΠΡΔ 0,0480 0,0080 20,00% 161;ΠΡΔ
ΒΙΟΤ 0,0570 0,0090 18,75% 62;ΒΙΟΤ
ΔΙΟΝ 0,4980 0,0780 18,57% 344;ΔΙΟΝ
ΠΑΣΑΛ 0,0790 0,0120 17,91% 466;ΠΑΣΑΛ
Μεγαλύτερη Πτώση
Μετοχή Τιμή Διαφ. (%) Γραφ.
ΛΕΒΠ 0,2020 -0,0520 -20,47% 165;ΛΕΒΠ
ΝΑΚΑΣ 0,8130 -0,0870 -9,67% 345;ΝΑΚΑΣ
ΣΕΛΟ 0,1470 -0,0130 -8,13% 275;ΣΕΛΟ
ΚΕΠΕΝ 1,5000 -0,1300 -7,98% 391;ΚΕΠΕΝ
ΙΝΤΕΚ 0,7270 -0,0630 -7,97% 203;ΙΝΤΕΚ